Matchvärdering vs Oddset

Utmana oddssättarna på Svenskaspel!


Kul grej!

Finns intresse att köra en liten utmaning? Har du Copématips? Är du duktig på att värdera fotbollsmatcher (tror du ;-) ? Då kan detta vara något för dig. Har vi en 'mästare' bland oss?

Vi skall försöka värdera tipskupongerna (eu/stryk) bättre än SS (svenskaspels oddsättare)

Vad vinner man? Ära och berömelse :)

Går ut på att ni skickar in copemafilen (stm filen) till mig, ifylld med er värdering. Ni behöver inte använda villkor eller något, ni behöver inte ens konstruera, bara fylla i procenten/värderingen och spara, sen skickar ni den till mig, så fixar jag resten. Filen skall såklart skickas FÖRE spelstopp till mig.

Allt redovisas sen via mejl som jag retunerar efter varje omgång, med resultatet. ('hemlig kopia' så er mejladress syns inte)

Mejladress för anmälan finns på bolagssidans diskusionssida. Skulle vara kul om vi blir några stycken.

Värderingen mot oddset är den som gäller när ni sparar filen. Både din och oddset gäller alltså då.

Fyll i Era värderingar i copématips (det gröna fältet för alla 39 tecken). Spara och skicka sen filen till mig. När omgången sen är färdigspelad så jämför jag med odds (SS) och för in i en tabell där vi sen ser resultatet. Är vi över tid bättre eller sämre än oddssättarna hos SS ?

Tänkte att vi sätter i gång till helgen, om det finns intresse. Den som vill kan redan ikväll skicka en testfil på europatipset, 4 mars. Skicka till min mejl som ligger på Bolag A's diskusionsforumsida

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)